Rodzina Serenado

  • Klient: Marka SERENADA na zlecenie firmy SPOMLEK – właściciela marki
  • Cel:  wsparcie sprzedaży serów w tackach, wykreowanie gadżetu – ambientowego nośnika wizualnego, który utożsamia się z brandem oraz zachęca do zakupu produktu
  • Grupa docelowa: wszyscy konsumenci serów Serenada oraz serów innych marek
  • Zakres działań:  kreacja, BTL
  • Korzyści:  wzrost sprzedaży serów Serenada, przyjacielski i optymistyczny wydźwięk marki w opinii konsumentów

Kanapki towarzyszą nam każdego dnia. Zabieramy je do szkoły, do pracy, na wspólny piknik z przyjaciółmi. Urocze woreczki, a w nich szczelnie zabezpieczona kanapka, pozwolą na chwilę wytchnienia podczas ciężkiego dnia oraz przyciągną zaintrygowane spojrzenia.

Koncepcja Agencji Kreatywnej Wizard – brand heroes, czyli – stworzenie Rodziny Serenado, idealnie wpasowała się w śniadaniowy klimat i z powodzeniem posłużyła za „twarz” przeprowadzonej kampanii sprzedażowej.