Intersport

  • Klient: Intersport
  • Cel:  promocja produktów UEFA EURO 2012
  • Grupa docelowa: wiek 18+, głównie mężczyźni, w mniejszym stopniu kobiety, zainteresowani sportem
  • Zakres działań:  stworzenie landing page oraz konkursu w social media
  • Korzyści:  wzrost sprzedaży produktów

W nadciągającym szaleństwie piłkarskim EURO 2012 Agencja kreatywna Wizard znalazła metodę na promocję produktów UEFA EURO 2012 w sieci sklepów sportowych InterSport. Stworzyliśmy landing page www.kibicinterport.pl, a na niej konkurs ”Zostań twarzą kibiców InterSport”, warunkiem był zakup oryginalnej koszulki mistrzostw. Ze strony głównej poprowadziliśmy zapalonych sportowców prosto na Facebook, gdzie mogli wziąć udział w konkursie „Zaprojektuj koszulkę jednego z miast UEFA EURO 2012”. Dzięki akcji Agencji kreatywnej Wizard oryginalnych koszulek w sklepach InterSport bardzo szybko zabrakło.