Konkurs dla Serenady zakończony!
Szczęśliwy zwycięzca już może pakować walizki! Właśnie dobiegł końca konkurs zorganizowany przez nas dla serów Serenada w ramach kampanii promocyjnej „Weź familię na Sycylię!”. Szczęśliwy zwycięzca wraz z rodziną pojedzie na wakacje na tę gorącą wyspę.
Nagrodą główną były wakacje dla całej rodziny na słonecznej Sycylii, a pozostałymi nagrodami – kosze piknikowe. By wziąć udział w konkursie, należało zebrać kolekcję breloczków z Rodziną Serenado, co wiązało się z zakupem co najmniej pięciu tacek z serami. Głównym narzędziem konkursowym była aplikacja stworzona na facebookowym fan page’u marki Serenada, która czynnie angażowała konsumentów. Konkurs był również silnie wspierany kampanią OOH, działaniami BTL oraz działaniami online. Dzięki temu kampania miała duży zasięg, co zauważalnie przełożyło się na wzrost sprzedaży serów w tackach. To już kolejny konkurs, zrealizowany przez Agencję kreatywną Wizard, który przynosi marce korzyści i wizerunkowe, i sprzedażowe.