Autoplaza

  • Klient: Autoplaza
  • Cel:  wzrost rozpoznawalności marki
  • Grupa docelowa: 25+, dochód średni +
  • Zakres działań:  social media, gaming, cross marketing, e-pr
  • Korzyści:  wzrost rozpoznawalności marki, poprawa wizerunku marki, rozpowszechnienie marki w social media

DZIAŁANIA AGENCJI KREATYWNEJ WIZARD:
SOCIAL – stworzenie i prowadzenie 2 fanpage na Facebooku (Auto Plaza, Używane Jak Nowe).
GAMING – kreacja i prowadzenie konkursu na Facebooku, w który zaangażowało się ponad 300 osób.
CROSS MARKETING – współpraca Auto Plaza z portalami motoryzacyjnymi i szkołami jazdy.
E-PR – poinformowanie mediów o działalności Auto Plaza.

KORZYŚCI:
Wzrost rozpoznawalności marki, znajomości Auto Plaza wśród warszawskich kierowców, znacząca poprawa wizerunku salonu i warsztatu Auto Plaza w oczach internautów. Stworzenie unikalnej przestrzeni dla fanów Forda na Facebooku. W 7 dni wzrost liczby fanów o ponad 4000 osób.