Herbies

  • Klient: Hasco-Lek
  • Cel: Firma farmaceutyczna Hasco-Lek wprowadziła na rynek nowy suplement diety w postaci cukierków do ssania o nazwie Dr Herbies, a celem było stworzenie brandu marki.
  • Zakres działań: Opracowanie nazwy oraz identyfikacji wizualnej wraz z opakowaniami.

Dr Herbies to cukierki do ssania o naturalnym składzie pozbawionym barwników i cukru, których zadaniem jest zmniejszenie odczuwanych dolegliwości. Brand hero marki jest poczciwy, elegancki zielarz, który ma nadawać marce symbolu zdrowotności. Odpowiadaliśmy za naming oraz projekt opakowania cukierków.

Nazwa nowej linii produktów podkreśla jednocześnie ziołowy, naturalny skład pastylek i tworzy brand hero marki – eleganckiego medyka w stylu vintage. „Dr Herbies pod względem identyfikacji wizualnej łączy w sobie tradycyjne i klasyczne logo z nowoczesnym layoutem opakowań. Kreując tę markę dla Hasco-Lek, chcieliśmy nie tylko stworzyć brand godny zaufania, przyjazny i mocno osadzony w kategorii naturalnych preparatów na codzienne dolegliwości, ale również nadać mu oryginalną, wyrazistą osobowość, co z kolei automatycznie umożliwia Dr Herbies na wyróżnienie się spośród konkurencyjnych produktów dostępnych na rynku.