Klinika La Perla

  • Klient:  Klinika La Perla
  • Cel:  zwiększenie zainteresowania zabiegami Kliniki La Perla oraz zwiększenie świadomości marki
  • Grupa docelowa: świadome swojej urody kobiety 25+
  • Zakres działań:  kreacja
  • Korzyści:  wzrost zainteresowania usługami Kliniki La Perla

Klinika La Perla to z pewnością obowiązkowe miejsce na mapie tych wszystkich, którzy cenią sobie styl, jakość i profesjonalizm. Luksus i klasa tego miejsca sprawiają, że każdy czuje się tu wyjątkowo.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Kliniki La Perla, Agencja kreatywna Wizard przygotowała Gigaboard, który wzmacnia ich wizerunek. Gdyby Coco Chanel żyła, to właśnie to ujęcie oddawałoby ducha jej osobowości. Intrygująca, niedookreślona, ulotna a jednocześnie jawna w swej kobiecości.