Serenada

  • Klient:  Marka Serenada na zlecenie firmy Spomlek – własciciela marki
  • Cel:  wsparcie sprzedaży serów w tackach
  • Grupa docelowa: wszyscy konsumenci serów Serenada oraz serów innych marek
  • Zakres działań:  kreacja, BTL
  • Korzyści:  wzrost sprzedaży serów Serenada,przyjacielski i optymistyczny wydźwięk marki w opinii konsumentów

Przygotowaliśmy promocję konsumencką „Serenada serwuje nagrody”.

W ramach kampanii konsumenci, po zebraniu wlepek z opakowań promocyjnych, otrzymują nagrody gwarantowane i grają o nagrodę główną – jedną z lodówek SMEG.

Po kampanii wizerunkowej, Serenada kontynuuje kampanię outdoorową promocji konsumenckiej. Została ona rozszerzona na prasę kobiecą i branżową.

W sprzedaży detalicznej pojawiło sie oznakowanie produktów, plakaty, woblery, listwy cenowe oraz kupony. W hipermarketach kampania Agencji kreatywnej Wizard objęła sensomaty przy kasach.