Unidevelopment

  • Klient: Unidevelopment
  • Cel:  zwiększenie sprzedaży mieszkań przez kreacje komunikacji – nawiązanie dialogu z potencjalnym klientem
  • Zakres działań:  outdoor, prasa, radio, internet, ambient, event
  • Korzyści:  kilkukrotny przyrost sprzedaży mieszkań w stosunku do ubiegłych miesięcy

Podczas promocji nowej inwestycji mieszkaniowej firmy Unidevelopment Agencja kreatywna Wizard zaproponowała Klientowi rozmach i działania wielotorowe.
W cyklu przygotowanych przez nas eventów, Unidevelopment zaprezentował się podczas targów na Torwarze i EXPO XXI, przedstawił swoje propozycje odwiedzającym Galerię Mokotów oraz zaprosił zainteresowanych na dwudniowe Dni Otwarte w miejscu inwestycji Point House.
Potencjalni właściciele mieli szansę poznać wszystko od kuchni. Nieczęsto zdarza się, by inżynierowie i budowniczy dobrowolnie ustawiali się w krzyżowym ogniu pytań o zaplecze inżynieryjne, materiały i tajniki architektury. Egzamin wypadł pomyślnie: sukces sprzedażowy okazał się większy niż wszelkie rokowania.