W trosce o zdrowie naszych komputerów zadbaliśmy o promocję oprogramowania antywirusowego F-Secure. Przygotowaliśmy strategię i kreację w kanałach ATL i BTL, wykorzystaliśmy outdoor, prasę, środki lokomocji i Internet, a przede wszystkim z niezwykłym rozmachem ostrzegliśmy przed zarazą na portalach społecznościowych.
Ogromnym sukcesem okazała się gra internetowa F-Secure Winter Game, która zyskała popularność nie tylko wśród narciarzy uprawiających freeride.
Sponsorowany przez F-Secure zespół wyczynowców zrealizował również fantastyczną serię filmów i zdjęciowych relacji ze swoich szaleństw na zjawiskowych stokach Alp. W pakiecie bezpieczeństwa każdego z nich oprócz środków ratujących zdrowie i życie w razie sytuacji kryzysowych znalazł się zestaw oprogramowania antywirusowego F-Secure. Akcja została spektakularnie rozpropagowana na wszystkich najważniejszych portalach społecznościowych, a szum stworzony wokół oprogramowania F-Secure bardzo długo nie cichł.
Sprzedaż produktu wzrosła dwukrotnie.