F-Secure

  • Klient: F-Secure
  • Zakres działań:  strategia, kreacja, ATL (outdoor, prasa, środki lokomocji, internet), BTL, gaming, buzz&social
  • Korzyści:  dwukrotny wzrost sprzedaży produktu oraz utrzymanie tego poziomu poprzez działania wspierające buzz&social, największy wzrost sprzedaży wśród europejskich oddziałów firmy F-Secure

W trosce o zdrowie naszych komputerów zadbaliśmy o promocję oprogramowania antywirusowego F-Secure. Przygotowaliśmy strategię i kreację w kanałach ATL i BTL, wykorzystaliśmy outdoor, prasę, środki lokomocji i Internet, a przede wszystkim z niezwykłym rozmachem ostrzegliśmy przed zarazą na portalach społecznościowych.

Ogromnym sukcesem okazała się gra internetowa F-Secure Winter Game, która zyskała popularność nie tylko wśród narciarzy uprawiających freeride.

Sponsorowany przez F-Secure zespół wyczynowców zrealizował również fantastyczną serię filmów i zdjęciowych relacji ze swoich szaleństw na zjawiskowych stokach Alp. W pakiecie bezpieczeństwa każdego z nich oprócz środków ratujących zdrowie i życie w razie sytuacji kryzysowych znalazł się zestaw oprogramowania antywirusowego F-Secure. Akcja została spektakularnie rozpropagowana na wszystkich najważniejszych portalach społecznościowych, a szum stworzony wokół oprogramowania F-Secure bardzo długo nie cichł.

Sprzedaż produktu wzrosła dwukrotnie.